HomeTrajectenOver onsNieuwsContactCHA-Online
Factoring
Debiteuren
Wij
verzorgen
uw
volledige
factureringsproces!
Terug naar overzicht
De beste zorg leveren in uw apotheek. Daar heeft u alleen tijd voor als u zich niet continu hoeft te buigen over declaratie- en facturatiestromen. Tegelijkertijd heeft u steeds vaker te maken met niet-gecontracteerde zorg, particuliere nota's en de verkoop van OTC-producten. CHA kan u hierbij helpen!
Uw voordelen
Inzicht
Realtime verwerking van uw declaraties
Zekerheid
Uw geld gegarandeerd en op een vast moment uitbetaald
Tijdbesparing
Meer tijd voor het werk in uw apotheek
Aanspreekpunt
Wij zijn het aanspreekpunt voor uw patiënt
Optioneel
De mogelijkheid voor digitale facturen en automatische incasso
We verzorgen het volledige factureringstraject voor u, vanaf de eerste factuur tot aan de deurwaarder. Wilt u digitaal factureren en automatische incasso aanbieden? Dan kan dat ook!

Declaratieverwerking en factoring
U levert (via uw praktijksoftware) uw declaraties aan bij Infomedics en wij doen de rest:
  • Uitbetaling aan u op een vast moment (standaard na 6 weken, op uw verzoek eerder);
  • Versturen van (digitale) rekeningen aan uw zorgconsumenten voor het niet-vergoede deel (indien nodig starten wij ook een incasso- en deurwaarderstraject).
  • Eventueel innen wij uw rekening middels digitale incasso. 

Digitale rekening
Een onderdeel van onze dienstverlening is het versturen van een rekening naar uw patiënt. Dit kan op twee manieren: fysiek of digitaal. Uw rekening digitaal versturen heeft veel voordelen: voor u een kostenbesparing, en daarnaast voor ons allen minder papier, en meer gemak voor uw patiënt. De rekening kan direct via e-mail geopend en betaald worden.
 
U regelt dit gemakkelijk in in uw apothekersinformatiesysteem. Per patiënt kunt u aangeven of hij/zij de rekening op papier of digitaal wenst te ontvangen. Als u vervolgens een e-mailadres en mobiel telefoonnummer meestuurt, dan zorgen wij ervoor dat de rekening digitaal wordt toegestuurd. 
Automatische incasso
Naast het innen van rekeningen via een (digitale) rekening, bieden wij ook de mogelijkheid tot automatische incasso. Dit betekent dat uw patiënt bij een bezoek aan de apotheek geen producten meer hoeft af te rekenen. Het proces van automatische incasso regelt u eenmalig in per patiënt, en daarna doen wij de rest:

1. U informeert uw zorgconsument over de mogelijkheid tot automatische incasso;
2. Uw patiënt vult een machtiging in en u controleert de gegevens;
3. U kent een uniek machtigingsnummer toe en voert de voorkeur door in uw apothekersinformatiesysteem;
4. Wij informeren uw patiënt via rekening over de toekomstige afschrijving;
5. Wij incasseren het gevorderde bedrag.
Heeft u nog vragen?
Wilt u meer informatie over wat CHA voor u kan betekenen? Of wilt u een vrijblijvende demonstratie wanneer het u uitkomt? Neem dan contact op met uw accountmanager Wilco Plug. Hij denkt graag met u mee over wat het beste bij u past. U kunt hem bereiken door gebruik te maken van de button.
Neem
contact op
Copyright © 2022
Clearing House Apothekers
Website created by Clic.nl
Hartelijk dank voor uw aanvraag!
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Als u in de tussentijd vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze Servicedesk via 070 411 22 20.
Hartelijk dank voor uw aanvraag!
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Als u in de tussentijd vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze Servicedesk via 070 411 22 20.