header-apothekers Apothekers

Werken bij

Wil je werken in een dynamische werkomgeving met enthousiaste en betrokken collega's? En ben je proactief en servicegericht? Dan is Clearing House Apothekers de juiste werkgever voor jou!

Voor open sollicitaties kun je gebruik maken van ons online sollicitatieformulier.

Wij hebben momenteel een vacature openstaan voor een Servicedesk medewerker.

SERVICEDESK MEDEWERKER / Apothekersassistent(e) (32 - 40 uur)

Functie
Als Servicedesk medewerker kom jij onze Servicedesk versterken. Onze Servicedesk bestaat uit een informeel team van drie personen en samen vormen jullie hét informatiepunt van de organisatie waar alle klanten terecht kunnen voor vragen, adviezen en opmerkingen over de  declaratieverwerking. Na een uitgebreid inwerktraject ben jij dé specialist op het gebied van declaratieverwerking en beheers je het proces van A tot Z.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het op een klantvriendelijke en correcte wijze afhandelen van alle inkomende berichten, zowel telefonisch als per mail.
  • Het uitvoeren van diverse controles binnen de maandelijkse declaratieverwerking.
  • Het uitzetten van complexe vraagstukken binnen de organisatie en bewaken van de voortgang hiervan.
  • Het inventariseren van klantbehoeften voor het optimaliseren van de dienstverlening.

Functie-eisen

  • Apothekersassistent(e) opleiding
  • Servicegerichte instelling
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Stressbestendig en initiatiefrijk

Interesse?
Ben je geïnteresseerd, stuur dan je sollicitatie per e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Meer informatie over wat we doen vind je op onze website www.cha.nl. Neem voor vragen telefonisch contact op met Heleen Ruijs – 070 – 411 22 00.

Button nieuws