header-home apothekers verzekeraars

Onderhoud VECOZO 20 februari

op .

Op woensdag 20 februari vindt er van 18.00 tot 24.00 uur onderhoud plaats aan de diensten van VECOZO. De COV-controle blijft wel beschikbaar tijdens het geplande onderhoud, met uitzondering van twee korte onderbrekingen.

Nieuwe release CHA-Online: aandacht voor veilig inloggen

op .

In deze release van CHA-Online hebben wij ons bezig gehouden met het veilig inloggen in CHA-Online. Wij vinden het erg belangrijk dat uw bedrijfs- en patiënteninformatie goed zijn beveiligd. Hierbij gaan we uit van de beveiligingseisen die worden gesteld binnen de AVG. We hebben CHA-Online daarom beveiligd met de zogenoemde twee-factor-authenticatie (2FA). Dit betekent dat er voor het inloggen twee stappen nodig zijn. Bij het inloggen met een UZI-pas is dit de UZI-pas en de bijbehorende pincode. Aangezien niet iedereen beschikt over een UZI-pas, hebben we gezorgd voor een alternatief. Gebruikers zonder UZI-pas loggen in met hun persoonlijke gebruikersnaam plus wachtwoord en ontvangen dan een e-mail met een unieke code. Deze code wordt verstuurd naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan het account waarmee wordt ingelogd. Na het invoeren van deze code heeft u direct toegang tot CHA-Online.

Op het inlogscherm van CHA-Online ziet u vanaf nu de knoppen geen UZI-pas (voorheen ‘wachtwoord’) en UZI-pas. We starten met het gebruik van een e-mailcode bij alle accounts die vanaf nu worden aangemaakt of gereset. Heeft u al een account voor CHA-Online, maar wilt u graag gebruik maken van deze extra veiligheidsoptie, dan kunt u uw account resetten via het beheeraccount van CHA-Online.

Komende release
In de komende release van CHA-Online gaan we onder andere aan de slag met het ontwikkelen van een parkeerlijst voor acties die u niet direct kunt herdeclareren. Zo kunt u afgekeurde declaraties apart zetten en houdt u zodoende een schone actielijst.

Heeft u vragen over het gebruik van CHA-Online, neem dan contact op met onze Servicedesk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoonnummer 070 - 411 22 20.

Donderdag 17 januari: uiterlijk aanleveren contractinformatie voor Opstellen Declaraties

op .

Eind januari ontvangt u als gebruiker van de dienst Opstellen Declaraties weer een nieuwe set inspoelbestanden. Hierin spoelen wij de prijzen in met een ingangsdatum van 1 januari 2019 op basis van de meest recente informatie. Zodoende kunt u, voordat u uw declaraties verzendt, een herberekening in uw AIS uitvoeren zodat u de juiste prijzen declareert.

De deadline voor het aanleveren van alle contractinformatie (varianten en tarieven), dus ook – indien van toepassing – vragenlijsten, losse modules en wachtwoorden van de online omgeving van de verzekeraar is donderdag 17 januari 2019.

U kunt deze informatie versturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per fax via 070 – 411 22 50.

Meer artikelen...

Button nieuws