header-home apothekers verzekeraars

Wat zegt de klant?

  • Professionele en onafhankelijke ondersteuning voor apotheken, dat is CHA!

    P. Lebbink, Transvaal apotheek

  • CHA is mijn logische en onafhankelijke partner voor declaraties

    P. Lebbink, Transvaal apotheek

  • Met CHA haal ik het maximale uit mijn declaraties

  • Dankzij CHA heb ik weer tijd voor mijn pati├źnten

  • CHA overziet het totaalplaatje

  • CHA heeft oog voor mijn unieke situatie

  • CHA laat precies zien wat voor mijn praktijk van belang is!

  • CHA neemt al mijn declaratiezorgen uit handen

  • CHA zoekt oplossingen voor de bureaucratische problemen die soms ontstaan. De personal touch die de medewerkers hierbij geven, is een warme douche.

    D. Bouma, directeur Acdapha groep

  • CHA geeft aan de apotheken duidelijk informatie terug. Hierdoor is het mogelijk je bedrijfsvoering te optimaliseren.

    D. Bouma, directeur Acdapha Groep

Zilveren Kruis: Nieuw verrekenproces

Zilveren Kruis stapt per eind september over op een nieuw verrekenproces. In dit nieuwe proces kunt u vorderingen, bijvoorbeeld als gevolg van creditdeclaraties of controles achteraf, niet meer terugbetalen aan Zilveren Kruis. De verzekeraar zal deze automatisch verrekenen met de eerstvolgende betaling. Om betaling en declaratie aan elkaar te matchen, stelt Zilveren Kruis verrekenoverzichten beschikbaar via VECOZO.

Indien u gebruik maakt van ons Gemak- of Zeker-traject, heeft deze wijziging geen gevolgen voor u. Bij deze trajecten verzorgt CHA de betalingen en vangen wij het administratieve werk vanuit de verzekeraar op. Als u gebruik maakt van het Basis-traject is het belangrijk dat u de informatie van Zilveren Kruis gebruikt om te controleren of de betaling en uw declaratie op elkaar aansluiten

Button nieuws