header-home apothekers verzekeraars

Wat zegt de klant?

  • Professionele en onafhankelijke ondersteuning voor apotheken, dat is CHA!

    P. Lebbink, Transvaal apotheek

  • CHA is mijn logische en onafhankelijke partner voor declaraties

    P. Lebbink, Transvaal apotheek

  • Met CHA haal ik het maximale uit mijn declaraties

  • Dankzij CHA heb ik weer tijd voor mijn pati├źnten

  • CHA overziet het totaalplaatje

  • CHA heeft oog voor mijn unieke situatie

  • CHA laat precies zien wat voor mijn praktijk van belang is!

  • CHA neemt al mijn declaratiezorgen uit handen

  • CHA zoekt oplossingen voor de bureaucratische problemen die soms ontstaan. De personal touch die de medewerkers hierbij geven, is een warme douche.

    D. Bouma, directeur Acdapha groep

  • CHA geeft aan de apotheken duidelijk informatie terug. Hierdoor is het mogelijk je bedrijfsvoering te optimaliseren.

    D. Bouma, directeur Acdapha Groep

Actielijsten op CHA-Online

Via CHA-Online kunt u snel en gemakkelijk herdeclaraties insturen. Wij hebben afkeuringen verdeeld over drie actielijsten: factuur acties, patiënt acties en declaratie acties.


Bij de Factuur acties is uw hele declaratiebestand afgekeurd, bijvoorbeeld omdat er een verkeerde AGB-code of oud UZOVI-nummer is gebruikt. Dit gebeurt niet vaak, maar de impact is groot omdat alle declaraties voor een verzekeraar niet verwerkt worden. Als er afkeuringen op deze actielijst staan, adviseren wij u direct een herdeclaratie in te sturen.
De actielijst met Patiënt acties bevat alle afkeuringen door onjuiste verzekerdengegevens, bijvoorbeeld als de patiënt van verzekeraar is gewisseld. Deze acties zijn vaak snel op te lossen en u stuurt direct een herdeclaratie voor alle leveringen aan deze patiënt. Zo kunt u dus snel winst pakken.
De Declaratie acties zijn vaak complexer omdat er veel verschillende afkeuringen mogelijk zijn. Om tijd te besparen, kunt u deze actielijst het best per melding verwerken. Wij zetten de melding met het grootste bedrag aan afkeuringen altijd bovenaan.

Zit u in tijdnood, dan adviseren wij altijd van links naar rechts door de actielijsten te gaan: begin bij de factuur acties en eindig bij de declaratie acties. Zo heeft u in ieder geval de grootste bedragen op tijd geherdeclareerd.

Button nieuws