header-home apothekers verzekeraars

Wat zegt de klant?

  • Professionele en onafhankelijke ondersteuning voor apotheken, dat is CHA!

    P. Lebbink, Transvaal apotheek

  • CHA is mijn logische en onafhankelijke partner voor declaraties

    P. Lebbink, Transvaal apotheek

  • Met CHA haal ik het maximale uit mijn declaraties

  • Dankzij CHA heb ik weer tijd voor mijn pati├źnten

  • CHA overziet het totaalplaatje

  • CHA heeft oog voor mijn unieke situatie

  • CHA laat precies zien wat voor mijn praktijk van belang is!

  • CHA neemt al mijn declaratiezorgen uit handen

  • CHA zoekt oplossingen voor de bureaucratische problemen die soms ontstaan. De personal touch die de medewerkers hierbij geven, is een warme douche.

    D. Bouma, directeur Acdapha groep

  • CHA geeft aan de apotheken duidelijk informatie terug. Hierdoor is het mogelijk je bedrijfsvoering te optimaliseren.

    D. Bouma, directeur Acdapha Groep

Let op invullen medische of logistieke noodzaak bij niet preferente middelen

Verschillende verzekeraars vragen om, als u een niet preferent middel heeft geleverd, in te vullen of u dat middel heeft geleverd uit medische of logistieke noodzaak. Als u deze toelichting niet, of niet juist, invult dan wordt uw declaratie afgewezen. U kunt deze toelichting invullen in het veld Toelichting declaratiepost middel:

  • Als u een niet preferent middel heeft geleverd vanuit logistieke noodzaak, dan vult u 02 in.
  • Als u een niet preferent middel heeft geleverd vanuit medische noodzaak, dan vult u 03 in.
  • Als u een niet preferent zelfzorg middel heeft geleverd vanuit logistieke noodzaak, dan vult u 11 in.
  • Als u een niet preferent zelfzorg middel heeft geleverd vanuit medische noodzaak, dan vult u 12 in.

Om afgekeurde declaraties te voorkomen adviseren wij u om deze toelichting bij alle niet preferente leveringen in te vullen.

Button nieuws